Výmena a vrátenie zadarmo | Ceny dopravy a platby (zadarmo od €74) | ZĽAVA  10% po registrácii | 30 dní na vrátenie

VÝMENA | VRÁTENIE | REKLAMÁCIA

vratenie-forhim

Požadujem

výmenu

Požadujem

vrátenie

Požadujem

reklamáciu

za inú veľkosť, model atď. čiastočne, alebo celkovo chcem tovar reklamovať

 

Nehodí se ani jedna voľba? Tak nás neváhejte kontaktovať!


POSTUP v případě výměny zboží 

 

POSTUP v prípade výmeny tovaru

Prišlo vám oblečenie, ktoré vám nesedí. Čo teraz? Aj to sa občas stáva a nie je potrebné prepadať panike. Ak chcete tovar vymeniť za inú veľkosť, farbu, prípadne iný model, u nás to nie je problém! Tovar môžete  do 30 dní nepoužitý a nepoškodený vrátiť a my vám ho radi vymeníme. 

Zákazníci si najviac chvália výmenu tovaru na výdajniach Zásielkovne. Na akejkoľvek pobočke Zásielkovne si vyzdvihnete nový tovar a ihneď bezplatne odošlete ten pôvodný. V zásielke, v ktorej vám odošleme nový tovar, nájdete aj spätnú obálku so štítkom. Zásielkovňa nám pôvodný tovar doručí späť. Služba je pre vás zadarmo. Tovar teda na Zásielkovni vymeníte kus za kus. 

Ste u nás zaregistrovaní? Tak je pre vás výmena úplne zadarmo. Bezplatne, na jeden klik sa môžete zaregistrovať. Registráciou naviac získate aj VIP 5-10% zľavu na všetky nákupy a automaticky sa vám spárujú minulé objednávky. 

 
pickup_step1   adv_pic_01   home_button_02

KROK 1

Akokoľvek nás kontaktujte. Spolu overíme, či  máme požadovanú veľkosť/ farbu atď. 

Vyhľadajte pobočku Zásielkovne, na ktorú vám zadarmo odošleme nový tovar.

 

 

KROK 2

Vyčkajte na email od Zásielkovne so sledovacím číslom a SMS pre vyzdvihnutie novej zásielky. 

Nezabudnite si pri ceste do Zásielkovne vziať aj pôvodný tovar, ktorý chcete vrátiť.

 

 

KROK 3

V novej zásielke nájdete obálku, do ktorej dáte pôvodný tovar a odovzdáte obsluhe.

A je hotovo!

 

 

Zasielkovna-pobocky

*Zásielkovňa má viac ako 2680 výdajní, nájdite si tú vašu!

V prípade, že vám vrátenie prostredníctvom Zásielkovne nevyhovuje, môžete nám balík poslať aj doporučene na adresu:
FORHIM, DOLNÁ SÚČA 887, 913 32 DOLNÁ SÚČA, alebo nás neváhejte kontaktovať.

 vrácení/odsToupení od kupní smlouvy

   

vrátenie/odstúpenie od kúpnej zmluvy

Zo zákona máte nárok na vrátenie (tzv. Odstúpenie od kúpnej zmluvy) do 14 dní od obdrženia tovaru. Po dohode a ak je tovar nepoužitý, je možné ho vrátiť aj do 30 dní od nákupu

Chceme, aby naši zákazníci boli 100% spokojní a preto poskytujeme službu VRÁTENIE ZADARMO na pobočkách Zásielkovne. Vďaka nej vám odpadnoú starosti s nákladmi na dopravu spojené s výmenou.

Tovar môžete vrátiť zadarmo na ktorejkoľvek pobočke Zásielkovne. Dostupné pobočky nájdete nižšie. Na Zásielkovni stačí nahlásiť naše ID 97245616 a obsluha vám vytlačí štítok, ktorý nalepí na zásielku a potvrdí vám odoslanie. Ihneď po obdržení zásielky preveríme jej úplnosť a zašleme vám späť peniaze na účet. O celom procese vás budeme informovať

 

  kariera_02   home_button_02   adv_pic_04

KROK 1

Tovar zabaľte a vyplňte tento krátky formulár o odstúpení od kúpnej zmluvy

 

KROK 2

Na ktorejkoľvek pobočke Zásielkovne balík odovzdajte a nahláste naše ID 97245616. Obsluha štítok vytlačí a potvrdí vám odoslanie. Všetko je samozrejme zadarmo.

 

A JE TO! 

Ihneď po obdržaní a preverení zásielky vám vrátime peniaze na váš účet! 

  
Zasielkovna-pobocky
 
V prípade, že vám vrátenie prostredníctvom Zásielkovne nevyhovuje, môžete nám balík poslať aj doporučene na adresu:
FORHIM, DOLNÁ SÚČA 887, 913 32 DOLNÁ SÚČA, alebo nás neváhejte kontaktovať.
 
 

 POSTUP v případě reklamace

 

 POSTUP v prípade reklamácie

Rozpáralo sa vám prádlo, alebo sa objavila na vašom tovare iná výrobná vada? Aj to se môže stať a určite máte nárok na reklamáciu. K reklamácii budeme pristupovat s maximálnou starostlivosťou a zodpovednosťou. Vo veľkej väčšine prípadov reklamáciu vybavíme k spokojnosti zákazníka do 48 hodin.

Pri reklamácii vás nebudeme zbytočne zaťažovať reklamačnými formulármi, ani inými zákonnými povinnosťami. Ak by vás aj napriek tomu zaujímali zákonné podmienky reklamácie, môžete si ich prečítať v našich Obchodných podmienkach.

K vybaveniu vašej reklamácie však potrebujeme nejaké minimálne informácie. Prosíme napíšte nám pár riadkov s problémom na náš email info@menage.cz alebo SMS na tel. +420608360360. Pripojte aj fotku. To nám veľmi pomôže a urýchli celý proces. Následne vás budeme kontaktovať a navrhneme riešenie.

 

 

Táto stránka v rámci poskytovaní služieb využíva cookies, pokračovaním v návšteve stránky súhlasíte s ich používaním. Viac informácií, vrátane informácií o ich odstránenie a vypnutia nájdete tu.