VÝMENA | VRÁTENIE | REKLAMÁCIA
Požadujemvýmenu |
Požadujemvrátenie |
Požadujemreklamáciu |
za inú veľkosť, model atď. | čiastočne, alebo celkovo | chcem tovar reklamovať |
Nehodí se ani jedna voľba? Tak nás neváhejte kontaktovať!
POSTUP v případě výměny zboží
POSTUP v prípade výmeny tovaru
Prišlo vám oblečenie, ktoré vám nesedí. Čo teraz? Aj to sa občas stáva a nie je potrebné prepadať panike. Ak chcete tovar vymeniť za inú veľkosť, farbu, prípadne iný model, u nás to nie je problém! Tovar môžete do 30 dní nepoužitý a nepoškodený vrátiť a my vám ho radi vymeníme.
Zákazníci si najviac chvália výmenu tovaru na výdajniach Zásielkovne. Na akejkoľvek pobočke Zásielkovne si vyzdvihnete nový tovar a ihneď bezplatne odošlete ten pôvodný. V zásielke, v ktorej vám odošleme nový tovar, nájdete aj spätnú obálku so štítkom. Zásielkovňa nám pôvodný tovar doručí späť. Služba je pre vás zadarmo. Tovar teda na Zásielkovni vymeníte kus za kus.
Ste u nás zaregistrovaní? Tak je pre vás výmena úplne zadarmo. Bezplatne, na jeden klik sa môžete zaregistrovať. Registráciou naviac získate aj VIP 5-10% zľavu na všetky nákupy a automaticky sa vám spárujú minulé objednávky.
![]() |
![]() |
![]() |
||
KROK 1 Akokoľvek nás kontaktujte. Spolu overíme, či máme požadovanú veľkosť/ farbu atď. Vyhľadajte pobočku Zásielkovne, na ktorú vám zadarmo odošleme nový tovar.
|
KROK 2 Vyčkajte na email od Zásielkovne so sledovacím číslom a SMS pre vyzdvihnutie novej zásielky. Nezabudnite si pri ceste do Zásielkovne vziať aj pôvodný tovar, ktorý chcete vrátiť.
|
KROK 3 V novej zásielke nájdete obálku, do ktorej dáte pôvodný tovar a odovzdáte obsluhe. A je hotovo!
|
*Zásielkovňa má viac ako 2680 výdajní, nájdite si tú vašu! V prípade, že vám vrátenie prostredníctvom Zásielkovne nevyhovuje, môžete nám balík poslať aj doporučene na adresu:
FORHIM, DOLNÁ SÚČA 887, 913 32 DOLNÁ SÚČA, alebo nás neváhejte kontaktovať.
|
vrácení/odsToupení od kupní smlouvy
vrátenie/odstúpenie od kúpnej zmluvy
Zo zákona máte nárok na vrátenie (tzv. Odstúpenie od kúpnej zmluvy) do 14 dní od obdrženia tovaru. Po dohode a ak je tovar nepoužitý, je možné ho vrátiť aj do 30 dní od nákupu
Chceme, aby naši zákazníci boli 100% spokojní a preto poskytujeme službu VRÁTENIE ZADARMO na pobočkách Zásielkovne. Vďaka nej vám odpadnoú starosti s nákladmi na dopravu spojené s výmenou.
Tovar môžete vrátiť zadarmo na ktorejkoľvek pobočke Zásielkovne. Dostupné pobočky nájdete nižšie. Na Zásielkovni stačí nahlásiť naše ID 97245616 a obsluha vám vytlačí štítok, ktorý nalepí na zásielku a potvrdí vám odoslanie. Ihneď po obdržení zásielky preveríme jej úplnosť a zašleme vám späť peniaze na účet. O celom procese vás budeme informovať.
![]() |
![]() |
![]() |
||
KROK 1 Tovar zabaľte a vyplňte tento krátky formulár o odstúpení od kúpnej zmluvy |
KROK 2 Na ktorejkoľvek pobočke Zásielkovne balík odovzdajte a nahláste naše ID 97245616. Obsluha štítok vytlačí a potvrdí vám odoslanie. Všetko je samozrejme zadarmo. |
A JE TO! Ihneď po obdržaní a preverení zásielky vám vrátime peniaze na váš účet! |
POSTUP v případě reklamace
POSTUP v prípade reklamácie
Rozpáralo sa vám prádlo, alebo sa objavila na vašom tovare iná výrobná vada? Aj to se môže stať a určite máte nárok na reklamáciu. K reklamácii budeme pristupovat s maximálnou starostlivosťou a zodpovednosťou. Vo veľkej väčšine prípadov reklamáciu vybavíme k spokojnosti zákazníka do 48 hodin.
Pri reklamácii vás nebudeme zbytočne zaťažovať reklamačnými formulármi, ani inými zákonnými povinnosťami. Ak by vás aj napriek tomu zaujímali zákonné podmienky reklamácie, môžete si ich prečítať v našich Obchodných podmienkach.
K vybaveniu vašej reklamácie však potrebujeme nejaké minimálne informácie. Prosíme napíšte nám pár riadkov s problémom na náš email info@menage.cz alebo SMS na tel. +420608360360. Pripojte aj fotku. To nám veľmi pomôže a urýchli celý proces. Následne vás budeme kontaktovať a navrhneme riešenie.