Výmena a vrátenie zadarmo | Ceny dopravy a platby (zadarmo od €74) | ZĽAVA  10% po registrácii | 30 dní na vrátenie

Reklamácia a vrátenie tovaru

Ak chcete tovar vymeniť za inú veľkosť, farbu, alebo model, informácie k tejto možnosti sú  na stránke výmena tovaru.

spacer-forhim

Rozpáralo se vám prádlo, alebo sa objavila na Vašom tovare iná výrobná vada? Aj to se môže stať a vy v tom prípade určite máte nárok na reklamáciu tovaru.  K Vašej reklamácii budeme pristupovat s maximálnou starostlivosťou a zodpovednosťou. O jej výsledku Vás budeme informovať maximálne do 30 pracovných dní. Vo väčšine prípadov ale reklamáciu vybavíme k spokojnosti zákazníka do 48 hodín od obdržania tovaru.

Pri reklamácii vás nebudeme zbytočne zaťažovať reklamačnými formulármi, ani inými zákonnými povinnosťami. Ale ak vás zákonné podmienky reklamácie zaujímajú, môžete si ich prečítať v našich Obchodných podmienkach.


 Ako postupovať v prípade reklamácie?

Pred samotnou reklamáciou nás môžete kontaktovať a konzultovať Vašu závadu. Samotná reklamácia ale potom musí prebehnúť tak, ako je popísané nižšie.

1.Napíšte nám email na info@forhim.sk, kde konkrétne popíšete závadu tovaru. Email môžete doplniť fotografiami.
2. Napíšte, či si budete želať vrátiť peniaze (pripojte číslo účtu), alebo poslať nový tovar.
3. Reklamovaný tovar odošlite doporučene na adresu (neposielajte na dobierku) :

FORHIM.SK, DOLNÁ SÚČA 887, 91332 DOLNÁ SÚČA

spacer-forhim

forhim-vymena-tovaru 


Vybavenie Vašej reklamácie

Na základe priložených podkladov bude Vaša reklamácia posúdená a bude stanovený ďalší postup pri jej vybavovaní. Oprávnenosť, alebo neoprávnenosť reklamácie vždy posudzuje výrobca, dovozca tovaru, alebo oprávnená osoba (napr. tovaroznalec), ktorá vydá svoje písomné stanovisko k reklamácii. V prípade, že bude reklamácia oprávnená, bude Vám zaslaný opravený výrobok, nový kus, alebo vrátená kúpna cena. Bude tak učinené bezprostredne po posúdení reklamácie. Finančný obnos zašleme na Váš bankový účet najneskôr do 48 hodín od posúdení reklamácie. Peniaze nevraciame zloženkou! V prípadě oprávnenej reklamácie majú zákazníci tiež nárok na úhradu nákladov spojených s reklamáciou (poštovného) v primeranej výške.