Výmena a vrátenie zadarmo | Ceny dopravy a platby (zadarmo od €74) | ZĽAVA  10% po registrácii | 30 dní na vrátenie

Časté otázky okolo nákupu

spacer-forhim

Prišlo mi prádlo, ktoré mi veľkostne nesedí, čo teraz?

Ak si objednám tovar, ktorý je momentálne skladom, aká je dodacia lehota?

Čo znamená, keď je pri produkte uvedené " Doprava zadarmo"?

Prajem si svoju objednávku zmeniť, či zrušiť. Ako mám postupovať?

Objednávku som chcel/a zaplatiť kartou online – GoPay alebo PayPal. Platba neprebehla, čo teraz?

Ak je vybraný tovar momentálne v statuse "Predobjednávka", či vypredané, čo to znamená?

Chcel/a by som si objednať tovar do  ČR. Je to možné?

Vo svojej objednávke som si zvolil/a typ dopravy – osobný odber. Kde je možné prevzatie?

Prajem si objednaný tovar reklamovať, ako mám postupovať?

Odstúpenie od kúpnej zmluvy


spacer-forhim

 1.Prišlo mi prádlo, ktoré mi veľkostne nesedí, čo teraz?

Aj to sa občas stáva a netreba prepadať panike. Tovar je možné  do 14 dní nepoužité a nepoškodené vrátiť a my vám ho vymeníme za inú veľkosť. Naviac vaše náklady na dopravu tovaru k nám aj hradíme! Všetky možnosti nájdete na stránke výmena a vrátenie tovaru.

2.Ak si objednám tovar, ktorý je momentálne skladom, aká je dodacia lehota?

Pri objednaní produktov, ktoré jsou na našich webových stránkach „Skladom“ je dodacia lehota spravidla tri pracovné dni. Snažíme sa svojim zákazníkom vyjsť maximálne v ústrety a vo väčšine prípadov je zásielka pripravená a odoslaná ešte v ten deň, kedy bola objednávka realizovaná, najneskôr následujúci pracovný deň.

3.Čo znamená, keď je pri produkte uvedené " Doprava zadarmo"?

Vidíte žltú ikonu s názvom "Doprava zadarmo"? Táto ikona označuje konkrétne produkty, kde za dopravu nič neplatíte. Dopravu teda uhradíme ze vás! Naviac, pokiaľ  k tovaru z príznakom "Doprava zadarmo", zakúpite aj iný tovar, máte dopravu zadarmo na celý nákup!

4.Prajem si svoju objednávku zmeniť, či zrušiť. Ako mám postupovať?

V tomto prípade je ideáne ozvať sa nám na naše telefónne číslo +421 904 488 314, alebo na e-mailovú adresu info@forhim.sk, kde nám prosím uveďte Vašu konkrétnu požiadavku a my ju obratem vybavíme k vašej maximálnej spokojnosti.  Objednávku vám radi pozmeníme (prípadne zrušíme).

5.Objednávku som chcel/a zaplatiť kartou online – GoPay alebo PayPal. Platba neprebehla, čo teraz?

Najčastejším problémom pri platbe je, že karta k platbe online nie je autorizovaná u danej banky. Nie je teda s danou kartou možné platiť online.

Pokiaľ se vám nepodarí objednávku zaplatiť cez portál GoPay alebo PayPal, môžete objednávku zaplatiť klasickým bankovým prevodom, či zmeniť typ úhrady na dobierku. V tomto prípade prosíme o krátku a stručnú správu o zmene typu úhrady (na bankový prevod, či dobierku) na telefónnom čísle +421 904 488 314, alebo na e-mailovú adresu info@forhim.sk


6.Ak je vybraný tovar momentálne v statuse "Predobjednávka", či vypredané, čo to znamená?

Tovar v "predobjednávke" nemáme skladom. Rdi vám ho ale objednáme u dodávateľov. Pokiaľ vám nevadí čakacia doba cca 4-6 týždňov, môžete tento tovar zakúpiť v zľave. Tovar zakúpte klasickým spôsobom. Predobjednávku vám potvrdíme a tovar objednáme. Potom už stačí byť trošku trpezlivý a počkať na doručenie balíčka.


Tovar, ktorý má status "vypredané" je dlhodobo nedostupný, prípadne jeho naskladnenie nemáme potvrdené.

7.Chcel/a by som si objednať tovar do  ČR. Je to možné?

Áno. Zasielanie zásielok do  Českej republiky je možné. Dodacia lehota do ČR je zhruba 3-4 pracovné dni od pripísania platby na náš účet, je teda nutné zaplatiť objednávku predom. Bohužiaľ , nie je  možné zasielať zásielky do zahraničia na dobierku.

8.Vo svojej objednávke som si zvolil/a typ dopravy – osobný odber. Kde je možné prevzatie?

Osobný odber je možný na adrese T.T.Bati 4066, 760 01 Zlín. Pri osobnom odbere ne je možné platiť kartou, je nutné platiť v hotovosti.

V prípade, že si chcete vyzdihnúť zásielku osobne a zaplatiť pri prevzatí, je možné si nechať zásielku zaslať na niektorú pobočku Uloženky, HeurekaPoint, AukroPoint  alebo Zásielkovne s výdajňami po celej Českej a Slovenskej republike.

9.Prajem si objednaný tovar reklamovať, ako mám postupovať?

Rozpáralo sa vám prádlo, alebo se objavila na vašom tovare iná výrobná vada? Aj to sa môže stať a vy v tom prípade určite máte nárok na reklamáciu tovaru. Aby sme vám celý proces uľahčili, pripravili sme pre vás samostatnú stránku o reklamácii tovaru.

10.Odstúpenie od kúpnej zmluvy

Odstúpenie od kúpnej zmluvy je možné v lehote 14 dní od prevzatia tovaru. Je nutné, aby zakúpené produkty boli nenosené a nepoužité. V tomto prípade si prosím stiahnite formulár – Formulář odstoupení od smlouvy ktorý nájdete v Obchodných podmienkach pod bodom 5.2.

 

 

Táto stránka v rámci poskytovaní služieb využíva cookies, pokračovaním v návšteve stránky súhlasíte s ich používaním. Viac informácií, vrátane informácií o ich odstránenie a vypnutia nájdete tu.