Výmena a vrátenie zadarmo | Ceny dopravy a platby (zadarmo od €74) | ZĽAVA  10% po registrácii | 30 dní na vrátenie

Časté otázky okolo nákupu

spacer-forhim

Ponúka váš obchod nejaké objemové zľavy?

Prišlo mi prádlo, ktoré mi veľkostne nesedí, čo teraz?

Ak si objednám tovar, ktorý je momentálne skladom, aká je dodacia lehota?

Čo znamená, keď je pri produkte uvedené " Doprava zadarmo"?

Prajem si svoju objednávku zmeniť, či zrušiť. Ako mám postupovať?

Objednávku som chcel/a zaplatiť kartou online – GoPay alebo PayPal. Platba neprebehla, čo teraz?

Ak je vybraný tovar momentálne v statuse "Predobjednávka", či vypredané, čo to znamená?

Chcel/a by som si objednať tovar do  ČR. Je to možné?

Vo svojej objednávke som si zvolil/a typ dopravy – osobný odber. Kde je možné prevzatie?

Prajem si objednaný tovar reklamovať, ako mám postupovať?

Odstúpenie od kúpnej zmluvy

spacer-forhim

1. Ponúka váš obchod nejaké objemové zľavy? 

Áno, pre našich registrovaných zákazníkov ponúkame objemovú zľavu až 10%! 5% získáva každý registrovaný zákazník automaticky,  2% naviac pri nákupe nad €59 /1500,-Kč a ďalšiu 3% pri nákupe nad €89/2500,-Kč. Celkom teda až 10%. Zľava sa vám automaticky zobrazuje v košíku. Ak ste prihlásení vo svojom účte, ceny sa zobrazujú už po zľave.

5% ZĽAVA

 

Nákup od 0 - do €59/1500,-Kč

7% ZĽAVA

 

Nákup od €59/1500, do €89/2500,-Kč

   10% ZĽAVA + DOPRAVA ZADARMO

 Nákup nad €89/2500,-Kč

 

2. Prišlo mi prádlo, ktoré mi veľkostne nesedí, čo teraz?

Aj to sa občas stáva a netreba prepadať panike. Tovar je možné  do 14 dní nepoužité a nepoškodené vrátiť a my vám ho vymeníme za inú veľkosť. Naviac vám uhradíme vaše náklady na dopravu tovaru k nám! Všetky možnosti nájdete na stránke výmena a vrátenie tovaru.

3. Ak si objednám tovar, ktorý je momentálne skladom, aká je dodacia lehota?

Pri objednaní produktov, ktoré jsou na našich webových stránkach „Skladom“ je dodacia lehota spravidla tri pracovné dni. Snažíme sa svojim zákazníkom vyjsť maximálne v ústrety a vo väčšine prípadov je zásielka pripravená a odoslaná ešte v ten deň, kedy bola objednávka realizovaná, najneskôr následujúci pracovný deň.

4. Čo znamená, keď je pri produkte uvedené " Doprava zadarmo"?

Vidíte žltú ikonu s názvom "Doprava zadarmo"? Táto ikona označuje konkrétne produkty, kde za dopravu nič neplatíte. Dopravu teda uhradíme ze vás! Naviac, pokiaľ  k tovaru z príznakom "Doprava zadarmo", zakúpite aj iný tovar, máte dopravu zadarmo na celý nákup!

5. Prajem si svoju objednávku zmeniť, či zrušiť. Ako mám postupovať?

V tomto prípade je ideáne ozvať sa nám na naše telefónne číslo +421 904 488 314, alebo na e-mailovú adresu info@forhim.sk, kde nám prosím uveďte Vašu konkrétnu požiadavku a my ju obratem vybavíme k vašej maximálnej spokojnosti.  Objednávku vám radi pozmeníme (prípadne zrušíme).

6. Objednávku som chcel/a zaplatiť kartou online – GoPay alebo PayPal. Platba neprebehla, čo teraz?

Najčastejším problémom pri platbe je, že karta k platbe online nie je autorizovaná u danej banky. Nie je teda s danou kartou možné platiť online.

Pokiaľ se vám nepodarí objednávku zaplatiť cez portál GoPay alebo PayPal, môžete objednávku zaplatiť klasickým bankovým prevodom, či zmeniť typ úhrady na dobierku. V tomto prípade prosíme o krátku a stručnú správu o zmene typu úhrady (na bankový prevod, či dobierku) na telefónnom čísle +421 904 488 314, alebo na e-mailovú adresu info@forhim.sk


7. Ak je vybraný tovar momentálne v statuse "Predobjednávka", či vypredané, čo to znamená?

Tovar v "predobjednávke" nemáme skladom. Radi vám ho ale objednáme u dodávateľov. Pokiaľ vám nevadí čakacia doba cca 4-6 týždňov, môžete tento tovar zakúpiť v zľave. Tovar zakúpte klasickým spôsobom. Predobjednávku vám potvrdíme a tovar objednáme. Potom už stačí byť trošku trpezlivý a počkať na doručenie balíčka.


Tovar, ktorý má status "vypredané" je dlhodobo nedostupný, prípadne jeho naskladnenie nemáme potvrdené.

8. Chcel/a by som si objednať tovar do  ČR. Je to možné?

Áno samozrejme. U nás jsme jedná velká rodina. Najnovšie zasielame do ČR už aj na dobierku!

9. Vo svojej objednávke som si zvolil/a typ dopravy – osobný odber. Kde je možné prevzatie?

Osobný odber je možný na adrese Josefská 9, 602 00 Brno ČR. Pri osobnom odbere je možné platiť kartou, alebo v hotovosti.

V prípade, že si chcete vyzdvihnúť zásielku osobne, je možné si nechať zásielku zaslať na niektorú pobočku Zásielkovne s výdajňami po celej Českej a Slovenskej republike.

10. Prajem si objednaný tovar reklamovať, ako mám postupovať?

Rozpáralo sa vám prádlo, alebo se objavila na vašom tovare iná výrobná vada? Aj to sa môže stať a vy v tom prípade určite máte nárok na reklamáciu tovaru. Aby sme vám celý proces uľahčili, pripravili sme pre vás samostatnú stránku o reklamácii tovaru.

11. Odstúpenie od kúpnej zmluvy

Odstúpenie od kúpnej zmluvy je možné v lehote 14 dní od prevzatia tovaru. Je nutné, aby zakúpené produkty boli nenosené a nepoužité. V tomto prípade si prosím stiahnite formulár – Formulár o odstúpení od kúpnej zmľuvy ktorý nájdete v Obchodných podmienkach pod bodom VI.5

 

 

Táto stránka v rámci poskytovaní služieb využíva cookies, pokračovaním v návšteve stránky súhlasíte s ich používaním. Viac informácií, vrátane informácií o ich odstránenie a vypnutia nájdete tu.